onsdag den 21. september 2016

BLUE SKIES

Kjole og taske: Genbrug // Sko: Jumex // Fascinator: Hjemmelavet
Endnu en genbrugskjole har fundet vej til mit klædeskab! Og det er en af de skønneste af slagsen. Denne blå sag med den flotte krave og fine små ærmer fandt jeg i Røde Kors i Holbæk, og var ikke et øjeblik i tvivl om den skulle med mig hjem. Desuden har den passet perfekt til det lune efterårsvejr vi har haft er i september, så den er blevet flittigt brugt. 






Jeg elsker at shoppe i genbrugsbutikker, dels fordi man finder noget som man ikke kan finde alle andre butikker, og dels fordi jeg godt kan lide at gøre op med vores "brug og smid væk" kultur. Selv har jeg lige afleveret to store sække med tøj til min lokale genbrug efter min årlige oprydning i tøjskabet - når man køber så meget tøj som jeg gør, skal der jo også noget ud igen! Og så er prisen også helt fantastisk når man er studerende på SU. 

Fascinatoren er en jeg selv har kreeret af gamle lysmanchetter, ligeledes fra genbrug, lidt fjer og et par hårspænder samt lidt smykkeperler jeg havde liggende. "Basen" er købt på ebay





Neglene dertil var noget af en udfordring, både med hensyn til mønster og farve, og det tog mig 4 forsøg med forskellige kombinationer af farve og mønster før jeg til sidst ramte dette, som jeg blev tilfreds med. Basen er Depends 7Day 048 stampet med H&Ms skønne blå lak, Lapis Lazuli. Mønsteret er fra héhés Slytherin plade fra deres Harry Potter kollektion. 






Apropros genbrug, så går der heller ikke længe før Røde Kors magasinet STIL kommer på gaden, som jeg i foråret var inde og få taget billeder til - jeg har endnu ikke selv set billederne og så jeg er virkelig spændt på dem! Jeg skal nok holde jer opdateret omkring det på min facebookside Dittepip og min instagram @dittepip

Ingen kommentarer:

Send en kommentar